Tema: Re: Renault Scenic I +/-
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-08-05 14:42:49
man asmeniskai zafira npatinka i esmes, bet laaaaaabai skonio reikalas.
scenikas bet kokiu atveju minktesnis, bet tas minkstumas pareikalauja
daznesniu pasilankymu keiciant vosokias smulkmenas pakaboje. bet kaip ir
rasiau detales nera kosmosas. zafiros zymiai dazniau buvo masiskiau kaip
taxi, uzsiraut labiau tiketina. beto vaziuoti zaforoj gale malonumo nulis,
jausmas kaip ant suoliuko sedetum.
zafiros brangesnes, taigi uz skirtuma galima tureti "ledini" scenica, kuris
tikrai nepridarys daugiau hemorojaus nei zafira ar kas kitas.
as neatkalbineju siap nuo zafiros, pabandyti visada verta, ne be reikalo jis
yra geriausiai pardavinejamas vienaturis. bet jei man reiketu rnktis -
imciau scenica.
apie varikli kalbejau senesnis 90hp 1,9td.
1,9dCi yra darbinese lagunuose. kdanagi prabego nedaug, tai kol kas nieko
jiems ir nedaryta, bet tai tokie sakyciau varikliai apie nieka...., visai be
charakterio. nzn, gal scenicas lengvesnis, jam turetu uztekt.
blogo kuro nemegsta jokie varikliai:)