Tema: Re: Renault Scenic I +/-
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-08-04 07:10:17
As apie 8V varikli. Toki teko juzint. Ten siaip situ bedele yra nuo sh..o
antifrizo papuvusios galvis, ko pasekoje pasidaro plysys tarp ausinimo
kanalo ir cilindro. Bet tas yra darbo 4 valandoms ir porai simtu litu.

O del barskancio salono galiu pasakyt tik tiek, kad reikia ziuret ka perki.
Jei ta masina sulipinta is 3 ir plastmases surinktos bile kaip tada bet kuri
barskes.