Tema: Re: Renault Scenic I +/-
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-08-03 11:35:37
Pakaba nebarska, salonas kaip salonas viskas ten gerai su juo, su sankaba
irgi gerai viskas(nebent vaziuot nemoki tada kaip ir su visom gesti), 1,6 po
miesta per akis, plente kartais lenkiant galetu ir daugiau galios turet.
Bedu su babinim buna kartais sprendziama 100 Lt eileje, Dirzas kainuoja
70Lt, itempejas apie 100 su biskiu. Darbas juokas, galima net rato nejamt
jei rankos tiesios ir is teisingos vietos auga.
Siaip masina super