Tema: Re: žvalgomės auto, patarkit
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-17 10:11:51
2017.10.17 10:03, Terpentinas rašė:

> Galiu pasakyti iš savo patirties, su Solorina jokių problemų nėra buvę,
> kaip su kitais negaliu komentuoti.

yra buve. jeigu tikrai tikrai geras variantas, kartais nesupranti, kodel
3m auto, su realia 100kkm rida kainuoja 60-70% naujos kainos.
va, kolega i30 pries 2m nupirko, pirkimo metu gal 2-3m buvo. nu ka...
jei ne ta dylerio garantija butu TIEK bapkiu per pirma pusmeti sukishes
kad ojojoi. ir einamuju detaliu keitimui, o realiam remontui as su savo
sudeganciom turbinom einu sleptis. tiesa, jis pagal amziu jau toks,
kuris zhyla, bet charakteris tai hipsterio/Z kartos - nesupranta, kad
700Lt +1300Lt  uz remonta yra ne px (dar litai buvo ir tokios eiles
sumos buvo uz remonta per pirma pusmeti)