Tema: Re: žvalgomės auto, patarkit
Autorius: Velnias
Data: 2017-10-16 10:44:47
Deja, bet gerą odą ant sėdynių deda tik labai nedaug gamintojų (ir tie, kur
link premium). O visokių ten reno, tojotų irgi škodų "odos" tai nx bbd.

"Exx"  wrote in message news:os1m4b$sk2$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.10.15 18:27, valytojas wrote:
> Sveiki, "baronkos sukiotojai",
>

> Nereikia perteklinių blizgučių(odinių salonų ar pan..), reikalingas
> patikimas ir ekonomiškas auto(remonto ir kuro sąnaudų prasme).

Plia plia kaip aš panašiai, tiesiog analogiškai, galvojau, kad odinis
salonas yra perteklinis blizgutis. Koks aš neteisus buvau, ir ilgą laiką
galvojau, kas tai pasakė - vasarą šikna kepa, žiemą - šąla - tuo ir
vadovavaus :) Dabar aš jiems pasakyčiau eikit jūs prie ežero pietų
amerikoj, ir auto pirkčiau tik su odiniu salonu, nes dabar tikrai žinau
kas tai yra ir kame reikalas.