Tema: Re: žvalgomės auto, patarkit
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-16 08:54:21
Pirkau prieš mėnesį, tuo metu skelbimų buvo nemažai. Kaip galima
suprasti apie remontus dar nieko nepasakysiu :D Man svarbu buvo, kad
auto būtų gražus ir subinės labai nekratytų, nes važiuoju dabar apie
100km per dieną. Tai vaizdas mane džiugina, o stuburas važiuojant ilsisi.

Kol neturėjau, irgi maniau (remdamasis liaudies išmintim), kad tai ta
pati Vectra. Bet pvz. 9-3 ratų bazė trumpesnė nei vectros. Sedano
nedaug, o universalo vos ne 20 cm, dydis irgi atitinkamas. 9-3
universalas sveria 1,5t, lygiai tiek pat kiek gerokai didesnis Vectros
universalas :) Žodžiu auto 9-3 yra gerokai kitoks auto, dėl opelio dalių
pritaikymo galvos neguldyčiau.