Tema: Re: Padiskutuojam apie padangas
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-11 09:12:05
Gal porą žiemų važinėjau su hakapelita 5 berods (dygliuotos, testų topų 
topas). Natūroj buvo gaidys visiškas.

On 2017-10-11 09:07, spakainas wrote:
> Taigi buvau pernai įmetęs linką į straipsnį apie nokiangeistą - testams 
> visai kitas padangas naudojo nei kad pardavimui :)
> 
> 2017.10.11 08:17, tranzoo rašė:
>> mano atveju - man labai gaila pinigu atiduotu uz nokian. testu 
>> nugaletojos, bet tokia sudu kruva, kokiu reta.
>>
>> daugiau neva eva
>>
>>
>> "Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message 
>> news:orfddj$ve7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Jei gali nevažiuoti už miesto kai keliai apledėję ir sugebi įvertinti 
>>> kiek greitai galima važiuoti konkrečiom sąlygom - kodėl ne. Ypač jei 
>>> tos pačios padangos naudojamos ir vasarą. Seniai seniai Klaipėdoje 
>>> penkias žiemas pravažinėjau su BMW325 su vasarinėmis padangomis. Be 
>>> avarijų. Dabar važinėju su žieminėm - saugiau ir paprasčiau.
>>>
>>> Gūdžiais 2004 metais autoreview.ru testavo žiemines padangas. Tarp jų 
>>> buvo Nokian WR skirtos europietiškoms žiemoms. Stabdymo kelias ant ledo:
>>>
>>> Nokian Hakkapellitta 4 (dygliuotos): 38.5m
>>> Nokian Hakkapellitta RS: 51.0m
>>> Hankook IceBear: 53.5m
>>> Nokian WR: 64.5m
>>>
>>> Skirtumas maždaug kaip tarp dygliuotų ir nedygliuotų minkšto mišinio.
>>>
>>> Bet ant šlapio asfalto WR daug geriau:
>>>
>>> Nokian Hakkapellitta 4 (dygliuotos): 24.4m
>>> Nokian Hakkapellitta RS: 25.1m
>>> Hankook IceBear: 24.7m
>>> Nokian WR: 19.6m
>>>
>>> 2010 metais autoreview.ru į testą įtraukė dėvėtas padangas. Stabdymo 
>>> kelias ant ledo:
>>>
>>> Naujos Nokian Hakkappellita 7 dygliuotos: 50.5m
>>> Naujos Nokian Hakkappellita R nedygliuotos: 72.1m
>>> Dėvėtos Hakkappellita R (liko 6mm protektoriaus): 77.5m
>>> Dėvėtos Hakkappellita 4 (liko 6mm) 80.3m
>>>
>>>
>>> On 2017.10.09 11:09, Nevkurse wrote:
>>>> Minksto misinio vs kieto. Paskutinius gal 15 metu vazineju tik 
>>>> minksto misinio
>>>> zieminem. Bet belenkiek ziemu jas tiesiog drozdavau ant slapio/sauso 
>>>> asfalto,
>>>> kur jos neblizga sukibimu, o paskutines 2 ziemas is vis ziemomis 
>>>> sunkiai vadint
>>>> galima. Dabartiniai GY Ice+ susitryne iki ismetimo, reik pirkt 
>>>> naujas ir
>>>> pradejau metytis, gal kazka kieto misinio jamt? Didzioji dalis zieminio
>>>> kilometrazo sukasi Vilniuj ir jo priemiesciuose, retai, bet tenka 
>>>> ilyst i koki
>>>> apledejusi vieskeli, ar pakliut i tokias oro salygas, kai ir 
>>>> magistraliniai
>>>> keliai nespejami valyt. Kas nors daret toki perejima prie kietu? Buvo
>>>> gerai/blogai/px? Kazkokiu argumentu reik is sono :)
>>>
>>