Tema: Re: Padiskutuojam apie padangas
Autorius: Bomanz
Data: 2017-10-09 11:53:07
Jei gali nevažiuoti už miesto kai keliai apledėję ir sugebi įvertinti kiek 
greitai galima važiuoti konkrečiom sąlygom - kodėl ne. Ypač jei tos pačios 
padangos naudojamos ir vasarą. Seniai seniai Klaipėdoje penkias žiemas 
pravažinėjau su BMW325 su vasarinėmis padangomis. Be avarijų. Dabar važinėju su 
žieminėm - saugiau ir paprasčiau.

Gūdžiais 2004 metais autoreview.ru testavo žiemines padangas. Tarp jų buvo 
Nokian WR skirtos europietiškoms žiemoms. Stabdymo kelias ant ledo:

Nokian Hakkapellitta 4 (dygliuotos): 38.5m
Nokian Hakkapellitta RS: 51.0m
Hankook IceBear: 53.5m
Nokian WR: 64.5m

Skirtumas maždaug kaip tarp dygliuotų ir nedygliuotų minkšto mišinio.

Bet ant šlapio asfalto WR daug geriau:

Nokian Hakkapellitta 4 (dygliuotos): 24.4m
Nokian Hakkapellitta RS: 25.1m
Hankook IceBear: 24.7m
Nokian WR: 19.6m

2010 metais autoreview.ru į testą įtraukė dėvėtas padangas. Stabdymo kelias ant 
ledo:

Naujos Nokian Hakkappellita 7 dygliuotos: 50.5m
Naujos Nokian Hakkappellita R nedygliuotos: 72.1m
Dėvėtos Hakkappellita R (liko 6mm protektoriaus): 77.5m
Dėvėtos Hakkappellita 4 (liko 6mm) 80.3m


On 2017.10.09 11:09, Nevkurse wrote:
> Minksto misinio vs kieto. Paskutinius gal 15 metu vazineju tik minksto misinio
> zieminem. Bet belenkiek ziemu jas tiesiog drozdavau ant slapio/sauso asfalto,
> kur jos neblizga sukibimu, o paskutines 2 ziemas is vis ziemomis sunkiai vadint
> galima. Dabartiniai GY Ice+ susitryne iki ismetimo, reik pirkt naujas ir
> pradejau metytis, gal kazka kieto misinio jamt? Didzioji dalis zieminio
> kilometrazo sukasi Vilniuj ir jo priemiesciuose, retai, bet tenka ilyst i koki
> apledejusi vieskeli, ar pakliut i tokias oro salygas, kai ir magistraliniai
> keliai nespejami valyt. Kas nors daret toki perejima prie kietu? Buvo
> gerai/blogai/px? Kazkokiu argumentu reik is sono :)