Tema: Re: Padiskutuojam apie padangas
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-09 14:57:40
Nutai kasbeko - užtenka vieną kart pakliūt į pūgą autostradoj ir
atsiperka. Nelabai prognozuojamos tos žiemos pas mus, o ir kelininkus
pastoviai "užklumpa netikėtai". Imk minkšto ir nesuk kabančių, ką jau tu
čia pritaupysi. Man užteko vieną kart padėt išstumt iš nebarstytos
aikštelės vieną su universaliom (nors visi kiti su žieminėm iš ten
laisvai išvažiavo) kad suprast jog universalios yra nesusipratimas kaip
minimum.