Tema: Re: Off: Knygu skaitykle
Autorius: Bender Rodriguez
Data: 2017-10-03 16:25:12
Pats naudoju Pocketbook 626 Touch Lux3, šiek tiek nervina puslapių
vertimo lag'as. Kindle puslapiai vartosi daug greičiau. Rinkausi
PocketBook dėl formatų palaikymo, bet vis išlenda viena kita knyga,
kurios tiesiog nenori atidaryt, tenka perkonvertuot į tą patį formatą.
Pašvietimas must have, dar labai patogus dalykas sinchronizacija per
Dropbox. Šiaip esu patenkintas šia skaitykle. Bet kad ji geriau už
Kindle, skonio reikalas