Tema: Re: Off: Knygu skaitykle
Autorius: vaidas
Data: 2017-10-03 16:16:10
o kaip kindle anglų-anglų žodynas? Pocketbooko standartinis labai
lievas, teko įsidiegti Oxfordo.
Beje Pocketbooke yra ir anglų-lietuvių, bet silpnas. Kindle turi?
Kindle neturėjau, bet rinkčiausi jį. Jis kaip Iphone telefonas.
Pocketbookas labiau kaip pigesnis samsungas - gal daugiau galimybių, bet
viskas kiek prasčiau. Man pvz. vieno ekraną sulaužė vaikai, pirkau kitą.
Dabar turiu atsarginių dalių. Naujas sugedo, pakeitė į naują pagal
garantinį. Ir viskas per 1 metus :)