Tema: Re: Knygu skaitykle
Autorius: Doncius
Data: 2017-10-03 16:14:59
ta prasme epub formatu ikelus knyga pats kindl konvertuos?

"bzik"  parašė naujienų news:or020v$dul$1@trimpas.omnitel.net...

priklauso nuo to, ko pats iš jos tikiesi. Naudoju namie kokie 5m. pigiausius
kindle ir nook. Skaitau tik visokius detektyvus ar kitą literatūrą, kur
nereikia žymėtis teksto, vartyt pirmyn atgal. Ekrano pašvietimas kartais
praverstų, bet man didesnis pliusas ilgiau laikanti baterija.
Man liečiamas ekranas ok. Žmonos kindle numirė ir nupirkau liečiamu ekranu -
nebeskaito - mygtukai patogioj vietoj ant krašto, o be jų mažiau patogumo.
Yra calibre programa, failų konvertavimui. Tad su kindle jokių problemų.

"Doncius"  wrote in message news:oqvtoq$9g7$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, galvoju tokia nusipirkt. Nieko apie jas nezinau, kokios f-jos
butinos, koki gamintoja rinktis?