Tema: Re: del AC be klimos
Autorius: Yvl
Data: 2017-08-30 11:48:15
tu, kaip pastovus varneliu deliotojas ir autosalonu klientas, tai tikrai
sita pasirinkimo laisve puikiai supranti ir vertini :)

"CodeC"  wrote in message news:onc797$gj9$1@trimpas.omnitel.net...

vat niekaip neikertu pointo akcentuoti ta 'standartine' iranga.
gal kas apsvies? man asmeniskai tai tik privalumas, kai gamintojas
leidzia lanksciai rinktis. nori irkliniu langu - prasom. nori elektriniu
- prasom. reikia klimos - prasom. susidelioji varnas ir turi ka nori.
nuo pigiako iki high end. susimoki atitinkamai ir tiek.
koks privalumas, kai gamintojas nusprendzia uz vartotoja, kas su kuo
turi buti valgoma - niekaip nesuprantu. nori klimos - tai tada ir jauno
dermantino koza prasom i komplekta ir pan. ir dar tuo dziaugtis? cia gal
kazkokia nostalgija tiems laikams, kai visi pirko visiems vienodai
prieinama 'standartine' iranga?
ar eilinis dziaugsmas, kad japonas su varpeliais gaunasi pigiau uz plika
vokieti? nes nu sitas ir taip aisku ir 'standartine' iranga cia ne prie
ko. siaip jau gamintojas turi tuo klausimu gerokai padirbet, kad pvz
kruva skirtingu interjeru pasiulyti su ta pacia pasirinkimo laisve visu
kitu opciju. akivaizdu, kad ne visi gamintojai dar ant tiek istobuline
savo technologines linijas, kad sugebetu taip lanksciai prisitaikyt prie
pirkejo noru. tai jiems gal tiesiog paprasciau sumesti kruva slamsto i
tris kruveles skirtingas ir pavadinti tai pasirinkimo laisve bei
privalumu gausa, kuria del gero marketingo dar atsiranda kas perka ir
dziaugiasi. lygina su x5 ir atsakingai ji vadina shudo kruva :)