Tema: Re:del AC be klimos
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-19 20:15:02
Mano vienoj turetoj masinoj pute ir saltai ir silta vienu metu,
 labai geras daiktas rudeni sausint ora ir viska dziovint.
 Kazkurioj kitoj ijungus sildyma kondiske atsijungia. Siaip, as
 praktikoje nepastebejau kuro sanaudu skirtumo su kondiske ar be
 jos, berods ir mythbusteriai dare si bandyma irgi viskas
 paklaidos ribose, nes ir atidaras langas didina kuro saunaudas
 del didesnio pasipriesinimo ir mazesnio aptakumo.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks