Tema: Re: del AC be klimos
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-20 22:00:00
Matai, standartine iranga tai dazniausiai automobiliai kuriuos
 perka darbdavys darbuotojams, tai dazniausiai buna nuogi, man
 kaip is darbuotojo poziciju maloniau kai nereikia kaulyti
 elementariu dalyku valdiskoje masinoje, kuria as vazinesiu. Daug
 maz zinau kokie bus galimi variantai ir pareiskiu nuomone kad
 sitos man neimkit, o sita arba sita galima, nei ten detalizuot
 visus priedus.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks