Tema: Re: Ford Focus 1,5 TDCi 120ag
Autorius: 4r
Data: 2017-08-29 21:11:56
vairavau ir as civic nauja, aišku demo caras pilna komplektacija, tai
važiuoja maloniai pilna varpeliu

nepatiko tik kaina ir kad kurą mėgsta...
torkas aišku jau kai daug apsukų atsiranda...

4r

"none"  wrote in message news:oo37no$nfp$1@trimpas.omnitel.net...

O man Moller Ukmergės g. labai patinka. Jau daug metu susišneku su
visais ir neturiu problemų, būtent tai ir padėjo apsispręsti dėl naujo
VW pirkimo.