Tema: Re: Ford Focus 1,5 TDCi 120ag
Autorius: Monte
Data: 2017-08-29 10:36:08
Naudoju darbe toki 1 metu senumo. Pries gaudamas buvau skeptiskai
nusiteikes. Bet pavazinejes likau maloniai nustebintas. Valina tikrai
gerai. Garso izoliacija irgi gera. Pakaba man gal kiek minkstoka po savo
alfu. Minusai - sedynes. Suvazinejus Vilnius - Klaipeda pavargsta
nugara, nerandu normalios pozicijos. Dar ziema problema su siluma.
Salonas kaip ir susyla, bet variklio temp praktiskai nepakyla (cia
mieste malantis).
Dar turim tricilindri 0.9 robotizuota. Kol saltas uzpisa variklio
karkimas. Paskui jau galima kentet. Bet dyzelis su mechanine man labiau
patinka.