Tema: Re: Ford Focus 1,5 TDCi 120ag
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-29 16:36:13
nu tai tas mazdaug reiskia, kad apskritai neiveikia.
nes automagistralej kai jau pasiseks ir dakociosi iki to 140kmh, tai jau
reiks vel spaust stopus pries sekancia islindusia 'lenkti' fura ant
95kmh vaziuojancia. nu o poto vel viskas is naujo.
bet esme cia dar kitur - to merso performance pateikta vaziuojant
'standartiskai' - and D. keturlitris dyzelis potencialo turi
nepalyginamai daugiau, nes manualiskai pazeminus pavara per viena ar
dvi, jis ta 100-140 iveiks per 1.5s. tuo tarpu fiesta ir taip ant
redlaino vazineja pastoviai, niekur ten nieko nebeprispausi. mano fiatas
su 2.4 dyzeliu manualiniam rezime ta 100-140 taip is akies per 3-4s
pasiekia. o tu fiesta su keturlitriu dyzeliu bandai lygint :D