Tema: Re: dar apie nivalitus provincijoj...
Autorius: Ignas
Data: 2017-08-09 08:38:45
pagal fizika tai gal ir taip, bet vazinejau kazkada su honda, kuriai 
prie 130 jau per 4krpm variklis perlipa, nu niekaip ji ne fengshui, nei 
garsu, nei sanaudom... o ir paciam daznai sypsena isspaudzia koks nuo 
sankryzos garsiai rekiantis ir vos nuriedantis egzempliorius

On 2017-08-08 18:49, Dainiushas wrote:
> nu tai jei tikslas važiuot 2krpm, tada keliu rankas :)
> 
> juolab realybėj, nei ant 3krpm nei ant 4krpm TAS benzas nesijaučia ir 
> neatrodo smaugiamas :).
> 
> 8/8/2017 6:39 PM, Ignas rašė:
>> tai kaip ten su smaugimu?
>>
>> On 2017-08-08 18:27, Dainiushas wrote:
>>> penkta pavara sūkiai skiriasi link pusantro karto, na gal 1.4k
>>>
>>> 8/8/2017 6:24 PM, Ignas rašė:
>>>> ir aisku vidutinis rpm ju labai panasus buna vaziuojant? as neturiu 
>>>> galimybes 10m kazko panasaus tikrint, bet jei tu is lempos skirtuma 
>>>> nustatineji, kuo gi as prastesnis?... :)
>>>>
>>>> On 2017-08-08 18:07, Dainiushas wrote:
>>>>> na aš veik 10m vis pasitikrini tiek su dyzeliu kuriam deklaruota 
>>>>> 81kW tiek su benzu ir deklaruotais 87kW. Pojūčiai panašūs.
>>>>>
>>>>> Kuo tu važiuoji, kad labai skirtumas?
>>>>>
>>>>> 8/8/2017 6:01 PM, Ignas rašė:
>>>>>> as irgi tikslu argumenta, galima? Didziulis skirtumas...
>>>>>>
>>>>>> On 2017-08-08 17:51, Dainiushas wrote:
>>>>>>> 1.9 benzas ir dyzelis, labai panašiai.
>>>>>>>
>>>>>>> 8/8/2017 4:54 PM, RD rašė:
>>>>>>>> On 2017.08.08 16:49, Lawrence Jamieson wrote:
>>>>>>>>> 2017-08-08 16:42, spakainas rašė:
>>>>>>>>>> Užtat max torkas jau prie kruizinamo greičio, o ne ten kažkur 
>>>>>>>>>> už 2 šaibų
>>>>>>>>>> žemiau, kaip pas atmosferinį benDzą :D
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Jo, jo, papasakok apie tą dyzelio torką prie kruizinimo 
>>>>>>>>> greičio. Pas
>>>>>>>>> atmosferinį benzą bent jau turbolago nėra.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> nuo lampedziu link 9 forto ikalneje pabandyk pagreiteti 5 pavara 
>>>>>>>> 90-110 kmh su 2,0 benzu atmosferiku  ir dyzeliu. Papasakok apie 
>>>>>>>> rezultatus
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>