Tema: Re: Borg & Beck generatorius - kaip kokybe?
Autorius: anon@home
Data: 2017-07-31 17:10:14
Kaip man sakė vienas meistras, trumpo jungimo atveju paims ir daugiau :)
Saugiklis nėra 100 procentų apsauga tokiais atvejais. Gali nespėti suveikt,
o tada magiškas dūmelis pasijus.

"pvytautas"  wrote in message news:olndfs$f2a$1@trimpas.omnitel.net...

Is kur "srove 150 amperu" bus is genero jei niekas jos neims.
Va itampa tai gali pakilt ir daugiau nei 15V tada gali kas nors pradeti
spirgėti.