Tema: Re: Borg & Beck generatorius - kaip kokybe?
Autorius: anon@home
Data: 2017-07-30 09:53:40
Karutis Mitsubishi Outlander (2,2 dyzelis). Kadangi generatorių nuiminėjo
vietinis Anykščių servisiukas, o vežė pas kitą meistrą (vienintelis stendas
ten pas jį), ką pakeitė nesužinojau - krauna, auto važiuoja. Grįžau į
Alytų - nusidiagnozavau su ELM327 - kompe nauja klaida p0600 - generatoriaus
srovės valdymas nekoherentiškas, taip skamba pagal manualą. Panašu kad
kažkas bus suchaltūrinta. Ir jei pradėjo byrėti prancūzas - IMHO geriau
pakeisti kažkuo kitu:) Borg&Beck yra anglų firma, apie sankabas iš jų geri
atsiliepimai, o apie generus neradau.

"Kurmis"  wrote in message news:olis6q$3bo$1@trimpas.omnitel.net...

valeo labai daznai kur montuojamas. borgo negirdeta, bent man.
koks cia karutis?
beje, ka meistras dare, kad neina sutvarkyti esamo generuoklio? vezk pas
specializuotus starteriu/generatoriu meisterius. tie paprastai turi visas
dalis, kurias reikia keisti.
Kurmis