Tema: Re: Borg & Beck generatorius - kaip kokybe?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-07-30 11:21:30
anokia cia loterija. sakau kad daugumas gamintoju deda tuos valeo is
gamyklos ir nieks ju ten neprisimena kol simtai k km prasisuka.
va kai taupus meistrai sudeda kas pugiau ir greiciau gaunama, tai prasideda
bedos.
tavo atveju bus ideto krovimo reguliatoriaus problema. ar tiesiog kazkurioje
vietoje kruopstumo trukumas.
Kurmis

"anon@home"  parašė naujienų news:olk3gt$tuu$1@trimpas.omnitel.net...

Pasisekė loterijoje gal :) Tiek to, pažiūrėsiu ką Alytaus auksarankiai
pasakys. Gal ir sutvarkys...

"Dainiushas"  wrote in message news:olk1sa$spq$1@trimpas.omnitel.net...

nesu tikras, ar tai BMW ar tai pasate lyg Valeo, vieno rida 540 kito 300