Tema: Re: Voki?kas keli? lipdukas ir ADAC
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-22 17:40:25
Vis tiek, pas vokiečius sugedus smagu nebus.. Maža kas.. Daug girdėjau
"imk ADAC'ą" "nevažiuok be ADACo".. Kiek tai kainuoja ir kaip jį man
"paimt"? Internetas nebaisiai padeda, tai darau išvadą, kad gal pats
drauimas išvis kitaip vadinasi..

Tfu tfu kaip sakant, užsienį dar nebuvo sekmės sugest, bet kokioj
lenkijoj/latvijoj kažkaip px, kokį garažiuką rast galima bus, kad
datempt namo.