Tema: Re: VokiÅ
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-20 20:58:49
O šiaip pagal ką duoda? Pagal gamybos euro klasę ir taškas? Jie ten
prašo siųst kažkokį pdf/jpg kuriame matytusi koks priklauso. Ar jiem
siųst ten kokį tuvlitos lapą?

Turiu omeny čia:
https://www.berlin.de/labo/mobilitaet/kfz-zulassung/feinstaubplakette/shop.85047.php

Pas mane A6 C5 1.9tdi, internetas rodo, kad kai kuriem net ir išdavė
kaip Euro3+/4, t.y. žalią :)