Tema: Re:Voki?kas keli? lipdukas ir ADAC
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-21 18:46:18
Niekas ten per prievarta netempia, nebent autobane arba trukdai eismui, draudziamoj vietoj.
kitu atveju pats organizuoji tempima ar vezimeli. Policija pastoves tik su mirgalkem kol tave nutemps, ir pinigu neprasys. Jei, pats neorganizuosi, tada jo, policija pasiulys sita paslauga, ir kol nesusimokesi neatiduos masinos.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/