Tema: Re: A6 07 3l 171kW mech
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-06-05 02:04:03
6/4/2017 9:57 PM, CodeC rašė:
> ne px. difai buna lokinasi. buna ir 2x torsen. arba torsen +LSD. buna

galima dar trečią toresną į bagažinę įsidėt, kad ramiau būtų

> esp padeda su stabdziais. o kai nera net tarpasinio normalaus, tai bbs
> ten, o ne 4x, ka ir irodo kruva video testu. visi tie biudzetiniai 4wd
> vaziuoja (ropoja is leto) tol, kol esp ijungtas ir kol sukibimo salygos
> nesikeicia dinamiskai, pvz i tiesia (vienodai) slidzia rampa. o vat
> sutikus realia outdoor stacia ikalne su zvyru/purvu ir dar nelygia
> (kalnuota), iskart paaiskeja kiek pas ka varomu ratu yra.

pirmiausia tai paaiškėja kaip su padangom. Esu matęs kaip žigulys
važinėja aplink smigusį UAZ'ą

> subaru pvz nejuda is vietos uzkelus vienos puses abu ratus ant roliku.

o tai kaip jam judėt, jei ašyse laisvi difai?

> tai koks cia 4wd? quattro net senam triperiui uztenka, kad bet kuris
> vienas ratas turetu sukibima ir vaziuoja. jeigu jau neivaziuoja i

tai senam ir užtenka, kur galinis reduktorius blokuojamas buvo. Pabandyk
su naujesniais.

> zvyruota ikalne del statumo, tai kasasi visais keturiais ratais. visokie
> haldex ir kita xujnia trukcioja pakaitom po kelis ratus prakasdami.

kaip tu įsivaizduoji po kelis ratus trūkčiojantį Haldex'ą? Čia taip
būna kai ESP padeda. Na, arba "padeda"

> nereikia net quattro, alfa crosswagon tarp asiu turi torsen, ir vaziuoja
> realiu offroadu, kol nepasikabina ant dugno. ten kur visokie xdrive ir
> 4matic kapstosi ant vietos.

gal jau nesvaik, nes su adekvačiom padangom ir su 1WD neproblema
nuvažiuot pasikabint ant dugno.