Tema: Re: A6 07 3l 171kW mech
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-04 21:57:10
ne px. difai buna lokinasi. buna ir 2x torsen. arba torsen +LSD. buna
esp padeda su stabdziais. o kai nera net tarpasinio normalaus, tai bbs
ten, o ne 4x, ka ir irodo kruva video testu. visi tie biudzetiniai 4wd
vaziuoja (ropoja is leto) tol, kol esp ijungtas ir kol sukibimo salygos
nesikeicia dinamiskai, pvz i tiesia (vienodai) slidzia rampa. o vat
sutikus realia outdoor stacia ikalne su zvyru/purvu ir dar nelygia
(kalnuota), iskart paaiskeja kiek pas ka varomu ratu yra.
subaru pvz nejuda is vietos uzkelus vienos puses abu ratus ant roliku.
tai koks cia 4wd? quattro net senam triperiui uztenka, kad bet kuris
vienas ratas turetu sukibima ir vaziuoja. jeigu jau neivaziuoja i
zvyruota ikalne del statumo, tai kasasi visais keturiais ratais. visokie
haldex ir kita xujnia trukcioja pakaitom po kelis ratus prakasdami.
nereikia net quattro, alfa crosswagon tarp asiu turi torsen, ir vaziuoja
realiu offroadu, kol nepasikabina ant dugno. ten kur visokie xdrive ir
4matic kapstosi ant vietos.