Tema: Re: A6 07 3l 171kW mech
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-02 21:30:58
galima dar labiau apibendrinti, pilna youtube pseudo 4wd sistemu, tiek
bmw, tiek mb, kur sniego vos kiek daugiau ir kapstosi vietoje,
prasisukineja pakaitom po kelis ratus, o kiti stovi. taip pat ir testu
su rolikais ikalnej. susidaro vaizdas, kad vienintele tikrai prasminga
sistema yra torsen, kuri jauciu jau retenybe tapo.