Tema: Re: Vw benz+metan
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-31 07:30:52
Nu ne karto nekilo didesniu problemu, stojo tik paskutine ir ta pati tik vilniuje del kuro siurblio bake. Senos mano masinos, kur filtras pries kuro siurbli, isvis nebuvo ne karto, kad vaziuojant sustotu.
o vazinejau ir i danija, ir vasara kroatija, dabar kasmet i kijeva pro liublina. Kazko nekyla minciu tam pirkti nauja masina, man nepatikrinta, neisbandyta dar labiau itartina. Kai pats suairinkau is keliu masini, turiu nebrangiai gera komplekta kuris man vertingesnis uz bile ka.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/