Tema: Re: Vw benz+metan
Autorius: Sail
Data: 2017-05-30 12:30:42
Na taip, elektroninis karbas koks nors tipo Pierburg 1.1.

Amzinai isdildavo slankiojantis padeties daviklis, ir nelaikydavo laisvu
apsuku.
Pakeitimui naujas kosmosa kainavo, seni visi su tom pat problemom. Ismeciau
ji visai, o laisvus su koja gaza paspausdavau :-)

Kai nenorejo ziema uzsivesti, buvau issinagrinejes visas kreives kur kokie
elementai ka daro. Pagavau kad uzvedimo metu elektronine sklende
neuzdarydavo pilnai oro padavimo skyles, misinys buvo per skystas ir todel
nesikurdavo per salcius. Tas issigyde pilnai.

Bet tai gelytes lyginant su dabartiniais DPF'ais, dvigubom sankabom,
plaukiojancios mases smagraciais, elektroniniais purkstukais ir kitom
gerybem...