Tema: Re: Vw benz+metan
Autorius: spakainas
Data: 2017-05-30 11:15:58
O tai be benvų daugiau nėr iš ko rinktis?
E90 tai nžn, ne mūsų keliam jie - kietas, žemas, krato. Nebent kokį
E92(dvidurį) 335i, kad stopudovai džiugintų. Bet biudžetą tikriausiai iš
2x reiks daugint. Nu arba kabrio, bet tada iš 3x :D
Dėl E60 elektronikos nieko nepasakysiu, man regis čia vienintelė vieta
kur nieko neteko remontuot dar. Yr ten kažkas su kažkuriuo šviesų bloku,
bet kol nieko nesako tai kaip ir nesuku kiaušų. Aij visgi prisiminiau -
standartiškai keitė antenos stiprintuvą, tipinė universalų liga -
drėgmės gauna... O šiaip tai kibiras kaip kibiras.