Tema: Re: OT ATK el. parašo sertifikatai
Autorius: Nerijus
Data: 2017-05-25 14:51:34
On 2017-05-25 02:04 PM, Lawrence Jamieson wrote:
> Na taip, bet aš naiviai tikėjausi, kad šitam reikalui ir oficialiai
> teisiškai LR galiojantį sertifikatą galima nautoti. O pasirodo, kad ten
> ne tik private kei išlupti neina, bet ir aplamai certifikatas toks, kad
> emailui pasirašyti netinka, nors kai logiskai pagalvoji - jei jau jis
> mane kaip asmenį identifikuoja, ir aš noriu kažkam pranešti, jog
> lj@dirty.rotten.com  is tikrųjų yra Petras Petraitis, tai kodėl gi ne?

	Kaip ir rasiau jau, tam reikia kiekvienam pilieciui po "oficialu"
pashto adresa suorganizuot. Estai ta padare priehs >10 metu. Pas mus
niekas net nesiruoshia, kaip suprantu.
	Problema cia tame, kad pashto programu yra daugybe, ir reikia laikytis
realiu standartu, nes kitaip niekas neveiks.
	Nu, o jei "pasirashoma" tik naudojant vienintelio gamintojo
pusfabrikati, specialiai sukurta Lietuvai, tai viskas daug paprasciau
gaunas.
	Nezhinau, gal dabar situacija geresne, bet kai pasiemiau kortele priesh
~8 metus, tai labai nusivyleu. Nes viskas per shikna ten padaryta. Net
certifikatu neatnaujinau, nes vistiek shudas, realiai nera kur ju
naudoti :-(

	N. M.

	P. S. Kad neina private key ishlupti, tai cia gerai. Del to turi ta
kortele visur neshiotis ir naudoti kai reikia ka nors pasirasyti.
Pashtas del to veiktu.
	Realiai Thunderbirde ir veikia viskas, bandziau (tiesa, su savo
generuotais certifikatais). Korteleje zhinok yra du laisvi slotai i
kuriuos galima bet kokius kitokius certifikatus su kejais isirashyti.
	Kaip ir veikia Firefokse autentifikavimas bankuose (dar senais laikais
ant Ukio banko bandeu, tada jis buvo labai advanced, palyginus su
visokiais SEBais).