Tema: Re: OT ATK el. parašo sertifikatai
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-05-25 14:04:53
2017-05-25 12:18, Nerijus rašė:
>     Nu tai bilenkoks CA (tipo Comodo) siais laikais uzh dyka tuos emeilo
> certifikatus ishduoda. Bus panasaus lygio kaip PGP, gal net rimtesnis
> reikalas.

Na taip, bet aš naiviai tikėjausi, kad šitam reikalui ir oficialiai
teisiškai LR galiojantį sertifikatą galima nautoti. O pasirodo, kad ten
ne tik private kei išlupti neina, bet ir aplamai certifikatas toks, kad
emailui pasirašyti netinka, nors kai logiskai pagalvoji - jei jau jis
mane kaip asmenį identifikuoja, ir aš noriu kažkam pranešti, jog
lj@dirty.rotten.com is tikrųjų yra Petras Petraitis, tai kodėl gi ne?