Tema: Re: pestysis VS dviratininkas
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2017-04-25 18:44:46
Siūlau kažką keisti teisėjų kvalifikacijos vertinime, nes kai žemesnės
instancijos teismai niekaip nevertinami dėl neteisingai išnagrinėtų
bylų, tai patį teismo procesą daro brangų, užtemptą ir neefektyvų.
Juk natūralu, kad prasminga skųsti kiekvieną nepatikusį sprendimą, nes
yra labai didelė tikimybė, kad jis – klaidingas ir todėl bus pakeistas.
Iš esmės apylinkės teismų sprendimai yra niekam nereikalingi.