Tema: Re: kas čia registratoriais prekiavo?
Autorius: Arj
Data: 2017-04-18 12:55:08
yra kruva prekiu, kur skaiciais gerumas nenusakomas, tame tarpe ir
registratoriai.
Rezoliucija, failo formata skaiciais galima aprasyti, o gerumo - ne. Va pas
mane yra senas veidrodinis fotikas, su 6 "megapixeliais".
Nuotrauku kokybe - zjb, 20x30cm (~A4) turiu atprintintu visa albuma. Pas
visus siuolaikinius telefonus kamera turi daugiau megapixeliu, kaip manai,
kur kokybe geresne?

arba kitas pvz, su drabuziais. Gera striuke su aukstosiom technologijom,
membranom etc, kaina yra intervale 200-500Eur. Striuke be jokiu
technologiju - nuo 100Eur, bet virsutine riba kur kas aukstesne, ypac jei
koks dizaineris prisidejo.

Arba kitas pvz - su kvepalais. Ten kaina apskritai nepaklusta ekonomikos
desniai ir visos merginos vienu balsu teigia - geresni yra tie kurie
brangesni. Jei tie brangesni tau nepatinka, tai tiesiog jie tau netinka, bet
jie vistiek geresni.

"tranzoo"  parašė naujienų news:od4lid$cfi$1@trimpas.omnitel.net...

argi? stai pavyzdys:

1. Skalbimo masina 100 eur - skalbia per 1 val, sunaudoja 3kw energijos,
grezimas tik 800 rpm, kas yra realiai slapia ir varva
2. Skalbimo masina 300 eur - skalbia per 20 min, sunaudoja 1kw energijos,
grezia 1400 rpm, kas yra realiai siek tiek dregna.

arba

1. sunkvezimis galintis vezti 3 tonas smelio. 10000 eur. nepakeliamas
kuzavas - smely reikia iskrauti rankomis. per diena 5 reisai.
2. sunkvezimis galintis vezti 3 tonas smelio. 20000 eur. pakeliamas
kuzavas - smelis ispilamas be pagalbos. per diena 20 reisu.

jei galvosi (kaip pardavejas ar kaip pirkejas) kuo pigiau - tinkamos prekes
nei parduosi, nei isigysi.

vieniems uztenka papasakot, kitiems reikia savo kailiu isbandyt ir sukandus
dantis moket dukart, tretiems niedad nedaeis ir sedes sudu baloj...