Tema: Re: kas Ĩia registratoriais prekiavo?
Autorius: DK
Data: 2017-04-13 11:03:57
Cowon Aw1 http://cowonbaltic.lt/produktas/aw1/
BlackVue DR650
https://rrs.lt/blackvue-dr650gw-1ch-vaizdo-registratorius-1.html
BlackVue DR450
https://rrs.lt/blackvue-dr450-1ch-vaizdo-registratorius-1.html

Pirmi du yra praktiškai vienodi produktai, tik Cowonas neturi integruoto
GPS'o, BlackVue - turi, bet Cowonas turi integruotą maitinimo valdiklį
(čia tas daiktas, kur žiūri, kad batareikos perdaug neiškrautų), o
BlackVue - ne. Cowonas fiziškai mažesnis, ir turi platesnį matymo kampą
- 140 vs 129 laipsnių. Aw1 geriau filmuoja naktį.
Abu valdosi ir žiūrisi per appsus.
DR450 yra trečias brolis Jonas - be gps, be wifi, be maitinimo
valdiklių, čia net matymo kampą susireguliuoti reikia taip: pridedi prie
stiklo, pafilmuoji, lupi kortelę, žiūri. Jei netinka, vėl kartoji iš naujo.
Tiek trumpai.