Tema: Re: kas čia registratoriais prekiavo?
Autorius: tranzoo
Data: 2017-04-18 12:45:32
nichuja nekvailas. pries metus as cia atitempiau kompanija, kuriai idomu tik
25% rinkos. gaminiai tikrai geri, bet brangus "v tri pizdy". pardavimo
procesas tikrai ilgas ir nuobodus, bet po truputi pradeda pirkt. nu gal del
to, kad tai nera lochatronas ir prabangos preke. as visad pataisau, kai man
sako 'merso man nereikia'