Tema: Re: Kedo perfomansas 3
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-08 20:07:09
Čia aišku gal iš patirties tokioj situacijoj ateina, bet kiek tam kelį
važiavau, tai kažkaip niekad nekilo tokių sunkumų. Kaip tik kai tvoros
nebuvo, galėjo iš priešpriešinio įčiuožti kas nors. Man didžiausias
nesaugumas buvo iki kelio renovacijos ties aštresniais vingiais, kai
kylant ratai nuo raukšlės viršaus į vėžę įlėkdavo ir trumpam momentui
atrodė kad ore likdavo.