Tema: Re: Kedo perfomansas 3
Autorius: autopagalba
Data: 2017-04-08 13:26:50
Niekas neparkuoja ten siaip sau. Sustoja del rimtesniu priezasciu.
Problema yra tvora. Kelias nera tiesus, yra posukis ir tvora
 uzstoja visa matomuma. Nematai kas vykstas uz keletos metru
 priekyje, o srautas vaziuoja apie 80kmh. Jeigu kas nors ten
 sustoja, ypac antroj juostoj, ji pamatai tik tada, kai jau nebera
 laiko stabdymui.

Kai tik pastate tvora, net nedrasu budavo vaziuoti antra juosta.
 Kas per durniai ja projektavo? Net ir ivykiu statistika matydami
 nesupranta kur problema?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/