Tema: Re: Q: AUDI A4 diagnozÄ—
Autorius: Bender Rodriguez
Data: 2017-04-07 11:19:29
Šitie varikliai tokie ligoti, ar su konkrečiu egzempliorium nepasisekė?
Pas mane AVF su kiaura turba, svarstau tvarkyt ar į šrotą paleist.

On 2017-04-07 04:10, cD-r0m wrote:
> Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes
> nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo:
>
> Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo
> siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :)
>
> Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba pjovė)
>
> N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet
> neteisingai.
>
> Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė
> turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir
> "pareguliavo" VNT varžtą.
>
> Tik pas mane AWX.
>
> Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima
> išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo.
>
>
> On 2017.04.06 10:23, reples wrote:
>> Sveiki,
>> pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks
>> nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą,
>> greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai. Kompas
>> parodė tokią klaidą:
>>
>> 17965 - Charge Pressure Control
>>              P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
>>
>> Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis?
>>
>>