Tema: Re: Q: AUDI A4 diagnozė
Autorius: reples
Data: 2017-04-07 08:18:03
O problema sutvarkyta? Padėjo kažkurie iš aprašytų remontų?

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:oc6ota$7tl$1@trimpas.omnitel.net...
> Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes 
> nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo:
> 
> Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo 
> siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :)
> 
> Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba pjovė)
> 
> N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet 
> neteisingai.
> 
> Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė 
> turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir 
> "pareguliavo" VNT varžtą.
> 
> Tik pas mane AWX.
> 
> Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima 
> išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo.
> 
> 
> On 2017.04.06 10:23, reples wrote:
>> Sveiki,
>> pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks
>> nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą,
>> greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai. Kompas
>> parodė tokią klaidą:
>>
>> 17965 - Charge Pressure Control
>>              P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
>>
>> Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis?
>>
>>