Tema: Re: Padangu sukimosi kryptis
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-04-06 20:59:49
kažką apie krypties kaitaliojimą pasakoj laiptavimosi kontekste. čia į 
mano dunlopus žiūrėdami.

4/6/2017 8:48 PM, Lapinas rašė:
> 2017-04-06 18:51, Ignas rašė:
>> negirdejau dar teorijos del krypties kaitaliojimo reikalingumo...
>>
>> On 2017-04-06 17:13, Laimis wrote:
>>> Kokia yra "best practice"  su nekryptiniu padangu sukimosi krypties
>>> kaitaliojimu?
>>> Pagal vienas teorijas reikia specialiai kaitalioti (schemos priklausomai
>>> nuo to ar FWD, RWD,AWD)  kad visos lygiau diltu. Pagal kitas teorijas
>>> ginkdie nekeisti sukimosi krypries , nes kordas pagal ta krypti
>>> "prisidirba" , pakeitus greitai iseis viskas guzais/vielom ir t.t... Kai
>>> kurie murziai montuodami deveta paspjaudo/pabrauko ir atseit nustato i
>>> kuria puse sukosi ir butinai taip montuoja.
>>> Kokia kieno patirtis ar kompetetinga nuomone siuo klausimu ?
>>
> Aš girdėjau. Ir chebra iš manualų buvo citatų pridėję.
>
> Patirtis tokia, kad pastarąjį dešimtmetį sukimosi kryptis reikšmės
> nebeturi. O bet tačiau kadangi esu senojo kirpimo žmogus, tai krypties
> prisilaikau, bet... Kai kurių gamintojų padangos yra suprojektuotos
> taip, kad susidėvėję "susimėtytų". Tai musiet dėl to ta legenda vis dar
> gyva.
>
> Iš kitos pusės, nėra jokių argumentų tolygiam dėvėjimuisi keičiant
> kryptį, o ne tiltą ant kurio sumontuotos padangos. Taip kad poreikio
> keisti kryptį nėra. O tai ką tu rašai apie murzius ir pabraukymą per
> protektorių, tai yra gryna tiesa, o ne šamanizmas ir burtai: tikrai
> tokiu būdu nesunkiai nustatoma buvusi riedėjimo kryptis.
>
> Dar prisiminiau faktą iš patirties: servisas belekaip sukeitė ratus per
> sezoninį keitimą ir nieko jiems nenutiko: dabar jau 6 sezonas jiems,
> mėsos liko ~2mm bet vis dar gyvi.