Tema: Re: Padangu sukimosi kryptis
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-06 18:09:30
2017.04.06 17:13, Laimis rašė:
> Kokia yra "best practice"  su nekryptiniu padangu sukimosi krypties
> kaitaliojimu?
> Pagal vienas teorijas reikia specialiai kaitalioti (schemos priklausomai
> nuo to ar FWD, RWD,AWD)  kad visos lygiau diltu. Pagal kitas teorijas
> ginkdie nekeisti sukimosi krypries , nes kordas pagal ta krypti
> "prisidirba" , pakeitus greitai iseis viskas guzais/vielom ir t.t... Kai
> kurie murziai montuodami deveta paspjaudo/pabrauko ir atseit nustato i
> kuria puse sukosi ir butinai taip montuoja.
> Kokia kieno patirtis ar kompetetinga nuomone siuo klausimu ?

as turiu ant auto 2 ratlankiu komplektus, keiciu pats, perbalansuoju kas
1-3 sezonai (nes realiai niekas nevibruoja). kai pasidedu saugojimu
nezymiu, tai esu dejes ir kaire ir desine ir prieki su galu keites.
padangos continentaliai w reitingo, senos, kietos. is akies koks 8-9
sezonas... siemet ismesiu. problemu tik tiek, kiek kartu pradurtos buvo.