Tema: Re: Issukis LP
Autorius: Kenis
Data: 2017-03-21 08:18:33
Tai nereiškia, kad jie galioja amžinai, nežinau, priklausomai gal nuo
srities, bet pvz gavus statybos darbų vadovo atestatą jo galiojimui nuolatos
turi 5 metų laikotarpyje išklausyti minimum 20h seminarų (patvirtintų LR AM)
ir paskui dar teisinį egzaminą išlaikyti, priešingu atveju anuliuoja tavo
atestatą, tiesa kaip tai realybėje veikia nžn, nes dar pakankamai nauja
tvarka.