Tema: Re: Issukis LP
Autorius: Ignas
Data: 2017-03-20 14:01:08
mano laminuotom teisem buvo 21 metai: isivaizduoji kokia ju bukle (ir
tai palyginus su kitu likimo broliu pas mane jos geriausiai
issilaikiusios buvo), net neprasau isivaizduot kas ten per paauglys is
nuotraukos zvelge, su med pazymom analogiskai...
tikrai manai kad tai perdetai ankstyvas reikalavimas jas keist?...