Tema: Re: Issukis LP
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-03-20 11:36:54
Regitros atstovo teigimu vs. mano numone. Ukiskai - tai tas pats.

Aisku, neatmetu galimybes, kad ir policija gali ziureti pagal protingumo
kriterijus, bet spacialiosios teises sutiekimo pagrindai ganetinai paprasti.
Ir siuo atveju pagal istatymo raide veiktu taisykle "nera popieriuko - nera
teises". Analogiskai kaip ir su leidimu ginklui, tos pacios normos.

"eSSas"  wrote in message news:oao3l0$8oj$1@trimpas.omnitel.net...

"?Regitros¡§ atstov?s teigimu, nors seno tipo vairuotojo pa?ym?jimas tampa
negaliojan?iu, tai nerei?kia, kad ?mogus prarado teis? vairuoti."

Ar man vaidenasi, ar tamsta tvirtinai priesingai?

http://www.delfi.lt/auto/patarimai/lietuva-skubejo-keisti-vairuotojo-pazymejimus-nors-tam-dar-turejo-16-metu.d?id=74098260

S.