Tema: Re: 2k butas nuomai Vilniuje
Autorius: Sail
Data: 2017-03-03 14:15:49
Suprantama, dar ir nuo vartotojo priklauso.  Gal but super tvarkingi esat,
su super gartraukiais ar dar kazin kuo, kas saugo aplinka ir ora.

Mano atveju tai pasiekti be sansu. Jei jei blynus kepa, tai vaizdas ir
kvapas atitinkamas. Padeda tik balkono atidarymas karts nuo karto, nors
gartraukis beveik sugeba virtuves duris pritraukti ant spragtuko.