Tema: Re: 2k butas nuomai Vilniuje
Autorius: Sail
Data: 2017-03-03 11:23:59
Na del virtuves as suprantu, +10 kvadratu prie buto gal brangu.
O +2 atskiram tulikui, negi neiperkama?

Virtuves tvarka priklauso nuo naudojimo intensyvumo. 1-2 zmones paprasta ir
tvarkinga. Kai 5 ir su skirtingais grafikais, tada jau pasidaro konvejeris.
Laikyk nelaikes ta higiena, vis vien tai nera ta patalpa kurioje noresis
praleisti daugiausiai laiko ar rasi daugiausiai ramybes.

Perkelt ta konvejeri, ir dar savanoriskai, i svetaine man butu ne variantas.

Jei taip tektu padaryti, zinoma prasidetu visokios pastangos eliminuoti
pasekmes. Bet kai gali atskirai...