Tema: Re: 2k butas nuomai Vilniuje
Autorius: st
Data: 2017-03-02 12:09:16
tai beabejo visko buna, bet paziurek pats, per kokius 3men iskraustysi bet
ka. man tai bus 500eur nuostolis plius kokie baldai ir tapetai suvaryti.
jei tai bus ponauje statyba, nuostoliai eis per pora stuku (vien nuoma),
plius kaip taisykle ponauje buitine technika supirkta ir panasiai. beto, as
neturiu tiek laisvu, kad zaisti su 500eur/men pajamom, ir nematau nieko tame
blogo. avulis ir is taves pasijuoks jei papasakosi kaip nuomoji jo nupirkta
buta uz paskola.

"fenix@w"  parašė naujienų news:o98qf5$89v$1@trimpas.omnitel.net...

2017.03.02 11:58, st rašė:
> nera dideles, kaip tau atrodo, nuomininkai dabar antri, pirmi 3 metus
> gyveno, antri dabar jau antri metai eina.
> uzsuku 1 kart per du men.
> man ex 500lt yra normaliai

vienas shiknaskyles lygio bajeris - ir tavo lengvas administravimo
darbelis pavirsta pragaru. cia grupse gali papasakot nesekmes istoriju
apie prievarta iskraustomus nuomininkus, turi nusiteikti, kad gali buti
taip.