Tema: Re: Telia sviesolaidis
Autorius: Arj
Data: 2017-02-27 10:30:04
bet tik zmones su principais kazka padaro gero. Va kad ir Kedo pvz - kol
akcijos Gedo prospekte vilniuj nepadare, tol policija subines nepajudino.
Butu maziau zmoniu su principais - butu ne 5Eur, o 50Eur ar 150Eur. O uz 500
Eur galetum but vip klientu kuriam I namus atveztu.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:o8sm10$tcn$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai kiek prapisi laiko, sudeginsi kuro ir sumokėsi už parkavimą, tai
jaučiu gausis brangiau, nei maksimoj perkant batoną dar užeit į Bitę po
tuo pačiu stogu. Na, bet jei už principus mokami pinigai atrodo pigesni,
tai vėliava, kaip sakant, į rankas :)